BDR/GGN: A never ending story

Containerreiniging

Afgelopen week heb ik lekker een weekje (zoals bijna heel Nederland) op de latten gestaan. Bij thuiskomst vond ik weer een leuke brief op mijn deurmat. Deze brief, afkomstig van GGN, verblijd mij met het nieuws dat BDR niet akkoord gaat met mijn eisen. (die eisen waren dat ze eindelijk mijn kliko eens schoon gingen maken).

Ook zijn ze niet bereid mij een kopie van het getekende contract op te sturen, omdat ik die bij het afsluiten al ontvangen heb. Dit geeft mij aan dat ze gewoonweg geen contract meer kunnen vinden. Anders hadden ze dat ding toch wel door de scanner gegooid, of niet dan.

Ik heb GGN vandaag maar weer eens gemeld, via de email. Dat ik best bereid ben te betalen als de dienst wordt geleverd zoals afgesproken en ze mij het contract toesturen. Dus we zitten in een impasse. Ik ben heel nieuwsgierig wat de vervolgstappen zullen zijn.

Oh en nog een tweetal opmerkingen naar GGN

Hoe moeilijk kan het zijn om een ontvangstbevestiging te sturen via de mail. Telefonisch is mij aangegeven dat ze daar de tijd niet voor hebben, hoe moeilijk is dit. Dit is helemaal automatisch te regelen, dit kost ze (mits ze een goede systeembeheerder hebben) maximaal een uurtje om een goede tekst op te stellen en deze als “Automatische beantwoorder” in te stellen.

En waarom stellen jullie aan mij van die belachelijke termijnen. JE MOET BINNEN 5 DAGEN NA HEDEN REAGEREN. Als jullie zelf er iedere keer meer dan een maand over doen om een brief te sturen. Wees dan ook reëel naar mij toe. 5 Dagen is belachelijk kort. Mensen hebben nog wel eens vakantie, of moeten even nadenken over een reactie. Doe eventjes normaal en pas dit aan!